Friday, November 30, 2012

-,-'

asalamualaikum chinggus and bloggers.
lama dah tak update blog kan.Haih biase lah :) nak PMRlah katakan , sibuk sikit lah.
tapi aku tak lepaskan peluang aku nak berfacebook plas bertwitter bagai lah :)

Dan kau semakin menyakitkan hati aku malam ni lah . Sangat weiyh sumpah ! dah lah kau kenekan aku dengan hantu bagai pastu kau mintak aku kenekan org dengan link y tah pape tu lagi ! menyighap bhai ! pastu aku pulakk kene hamun balek tuh !Nyampah doh camni ! kau taknak mintak maaf kat dy pulak bagai ! dah dy meluat kat aku !

hmp, aku terase doe bace blog kau. takan sebab tu je kau nak panggil aku camtuh.Bukan salah aku kan.Tapi kalau nak salahkan aku terpulanglah. Aku tak suka besarkan bende yang kecik ni.
aku faham cane situasi kau, terkejut sume lah kan. AKu pon rase. Yet, jagalah hati aq sikit. Aku tekejut gak.takde pon aku nak cakap camtu. Marah-II org sampaiii camtu skali.
Terpulanglah weiyh. Bagi aku , penggunaan "perempuan" tu buat aku rase hina r. Aku takleh r org cakap cmtu. SWEAR ! aku ade hati jugak ye kawan. Ingt tuh ;')

Dahlah. AKu mintak maaf and aku harap kau maafkan aku.
tu je. sobab ea, bukan den dalang ea. Kalau sobab den kau hilang mood kau tuh ! den mintak maaf ! bagi den bondo kocik takyah dibosa bosa rn. monyoghabut kopalo otak den yo. asalam !!

Mood aq 100%  ado ! tapi ado kek makan :D