Sunday, November 04, 2012

Chill :D






Dalam hidup ni , memang takan kurang daripada bosan. so , bukan nak cakap apa, aku jeles dengan budak kelas lain yang dapat pegi lawatan , PD lah MELAKA lah ,and yang takleh blah la , form 3 and 4UK are going to perak -,-'

I feel kinda JEALOUS of them. kenapa ? comfirm lah , orang lain kelua pegi lawatan sama-2 dengan kgkwan kelas dyeorg. yang kami ni tinggal :( boring tuh aku tak rasa lama mane pun, sebab we are havign some activities.

pagi-2 jelah kott yang best activitydy , 1M1S , tuh jela, yang lain tuh  just spend my time with FACEBOOK , TWITTER ,BLOGGER .
untunglah merekaa-2 ni ^^
Okayy , for me , menceburui mereka-2 tuh takde guna punn. The end lah YATI . aduyhaii -,-'


gorgoues ? yeah ! for sure ^^ Where am i ? 
alah , yang clothes in purple tuh . haha :D just one NIGHT lah kan being so vok ! ^^V , bagi aku , melawa tuh tak salah pun . Sebab, melawa tuh hak masing-2 so sape-2 nak marah aku melawa? silakan . HAK AKU not yours .. Malam tu is the best night EVER i have. DYeorg namapak lawa gila nak mati. Ade model lah gitu ^^ I can say how happy is that time .. then , anyone want to try this night ? Jom MASUK SBPI jempol :) BEST WOOOO .______.

so dah, now #kemas kelas 2 UMAR AL-KHATTAB