Friday, December 21, 2012

PMR 2013

asalamualaikum chinggus. soo long tak update dah. bukan sibuk malas je.tibe tibe pulak hari ni rajin kan. so tibetibe je aku teringat aku ni PMR CANDIDATE 2013. so aku nak kan semngat yang kental.Sokongan dari orang sekeliling aku especially and aku nak yang terbaik sebab aku nak 9A tu.iknow evertyhing yang kita dapat that is from our usaha kan? yes i know. so ni lah yang kak aida cakap ,


hurm :) eventhough you is too annoying but i really appriciate has a friend sister like you kak aida.haha.pastu. she already finished her PMR. and Alhamdulillah, she got 8A 1B , hewhew. Me too tak sangka yang akak akan B subjek tu.haha. khb. lol. never mind kak,


Hurm. so i want to be more than want you can do.haha.Congratulations kay kak aida, and tak lupa jugak dekat hafiz and kak qila yang always sokong aku even ape pon jadi.

hafiz and kak qila pon dah success.dapat 8A and 6A. takpe rezeki ALLAH tu dimana mana kan.Maybe bukan sekarang your time.but nanti. Take A good care of your relationship with ALLAH.In shaa ALLAH berjaya. Ameen. 


hahhaha, so thank a lot kay kalian yang dah support aku dari awal ni . haha. i hope what i want ALLAH can give me. From my usaha jugak. Ameen. Ya ALLAH ameen :)

ARAMADA SUCCESS 9A SAMA-SAMA.