Tuesday, December 25, 2012

A week to 2013

Asalamualaikum chinggus. so today is thursday. a week to 2013 yes. So for me 2013 is the scariest year  .why? IM PMR CANDIDATE. and that was what i scared for.


preparations.
okay talk about preparations. I already buy all things. Baju sekolah, stationaries, kasut sekolah, tudung, BOOKS and not to forget toletries. Well, aku budak hostel lah pulak. Haha. Preparations for exam? hurm. ade tapi aku tak yakin yang preparation yang aku buat ni boleh bantu aku tahun depan. aku masih mengharapakan ada yang nak tolong aku tahun depan.especially to bak up subject form 1 2 ni. aku lemah lah weiyh aku lemah. tapi aku boleh jadi kuat kalau ada yang bagi extra spirit kat aku. Haha.

every exam
every exam? yeah. aku dah letak target untuk every subject. no need to know lah. aku buat balik cemane time aku nak upsr dulu tu. Haih. If i can repeat that moment. Its totally awesome. haha. erm, aku sangat takut nak exam science bahasa inggeris. The most subject i scare of. Why? cause dua subject ni aku selalu nak fail. and dah pernah fail dah pon. Haih. Iwant to improve myself. to be more confident in every subjects. to be more successfull in every subject i've learn. takan nak fail and D D D D D D D D  je kan? pity of teachers who have taught me this important leasson but i cant caught what they want. haih.

attitude

cakap pasal attitude ye.aku dah berubah.aku nak ubah diri aku. aku nak rapatkan lagi diri aku dengan ALLAH.seminggu ni aku stop doing my rivisions sebab aku nak sujud dekat ALLAH. aku nak berubah.sebab aku nakkan kejayaan. aku nak teruskan kejayaan aku yang dulu 5A tu. 4 subject has been added. takan lah 4 subject tu pon tk boleh kuasai yatii? aku pun tatau kenapa dengan aku ni. dulu aku rajin sangat, sekarang tinggal saki baki je rajin tu :'(

azam 2013

azam 2013? aku nak :

  • ubah attitude aku
  • aku nak dapat A untuk every subjects
  • aku nak beat akak aku, aku boleh dapat 9A
  • aku nak bukak seluas luas nya mata orang keliling aku yang aku nk tak teruk
  • aku nak ubah pemikiran cikgu terhadap aku
  • aku nak jadi successfull
  • aku nak jadi orang baik.
  • and most important. i want to my self. :')


Hm so that is. I hope. ALLAH dengar apa yang aku doakan :') Ya ALLAH ampunilah dosa hambaMu ini Ya ALLAH dan berikanlah kekuatan untuk aku hadapi 2013 ini Ya ALLAH. berikan aku kejayaan. Ameenn. In shaa ALLAH :')