Saturday, December 15, 2012

AZAM :')


asalamualaikum chinggus,
sometimes orang tu akan talking-2 about you without know the thruth right? aku penah kena dah. and banyak kali aku menangis. cikgu tak tau who youre  actually. so that we must open their eyes and say to them that we can be more and so good than they think.

okay azam? yes ! azam. next year i will be form 3 students.sometimes it sound like woooo but for me being form 3 has a big responsibility. tambahan lagi nak PMR kan. Cikgu hamnah kata kalau nak berjaya kene ade usehe baru boleh capai apa yang kita nak.



heh,then,aku ni rasa sangat dicabar oleh ramai orang.especially my sister,she can get 5A in her UPSR 8A in her PMR and 3A+ 3A 3B in her SPM and now shes continue up her studies at UTeM. i want to be more than what she can do ! i want to say to ALL PEOPLE that I CAN SUCCESS LIKE OTHERS TOO !

akq  aku cakap.kalau kau asyik tekan keyboard pandang screen chat degan sesape tah takan boleh bawakA untuk exam kau.

aku ingat, UIA cakap, kalau STUDY just sebab nak dapat A exam jangan harap lah kita nak berjaya . pikir yang study ni ! sebab akhirat ! bekal kat sana nnti/ TAAT perintah ALLAH itu yang uatama baru boleh success dunia akhirat. in shaa ALLAH.

tambahan lagi, bacth 98 is the last generation of PMR,so we want to show to all MALAYSIAN that 98 is not calang-2 student ! azam kami 98s !



hurm.so i hope ! tahun 2013 nnti REKOD INTEJ KAMI PECAHKAN , rekod MALAYSIA KAMI GEGARKAN ! dan air mata kegembiraan ibu bapa kami itu yang kami harapkan :')
banyak buku tp tk study tk guna gak kan ? so pray for us. In SHA ALLAH we can do the best beat the rest ! amin :')