Sunday, December 16, 2012

RESULT AKU -.-

asalamualaikum wbt.
 post harini? remind balik result akhir tahun yang teruk tu.fuh.weiyh.orang cakap budak yng duduk SBP ni pandai.actly memang pandai sebb kami beat among the best. so tengokresult ni.dah tengok tu zip je mulut.jangn kecohkecoh.tembak guna peluru kang.okay see this ..


okay result tu mcm tetttttttttttttttt sangat. huh. haha. tu pembangkit semnagat aku tau? haha.
aku mnyesal gila ah tk study betoibetoi.result aku pon.erm.cam hampas kelapa dah.better lagi salme punya result dari aku.fuh!.haha.tkpe ah.azam aku besar bai taon depan.nak study betul-2 ah.swear.nak grab 9A tu ah penting.haha.so deviver ahad ni dah nak ambik result.aku doakan yang terbaik jelah.ye?semoga pecah rekod yang kalian impikan tu.hehe.kbai.doakan aku sentiase success.