Tuesday, May 28, 2013

Mirror

Hello, Asalamualaikum.


Cuti? Yes its holiday. As usual, aku dah lepas mid term yang senang dia macam potong bawang tu. Menangis aku buat exam haritu. SERIUS! result? okay before tu jom kita gelak puas puas puas puas.
HHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA kay stop. aku tak result lagilah. cemane nak tau. Hehe. Kay.
Now how the holiday. Aku form 3 and mcm-2 taste aku rase jadi form 3 ni dah. Kali ni taste dia pahit skit. Sebabnya, aku dapat hw banyak gila nak mampuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus. Kalau boleh tinggi dia tu lebih dr gunung tertinggi di dunia --'
Tapi! nasib baik dah siap sikit. Lega hati jiwa dan raga ini. Haha. Yelah takpe. nak pandai kan? ape pun boleh buat. Itu aku. Demi 9A jari sanggup ku patahkan. Haha. KLawak.

Hm. Nak citer ape lagi? Oh ye. Aku kan tak suka benda mcm bangang ganggu hidup aku ni. Sebabnya, kenapelah WORST tu datang time time aku nak PMR ni. silly!
Ergh! Kenape?.................................

Tapi! nasib ade pengubat. Pengubat dia hw aku yang baik lagi sopan tu ;3 selalu ikut cakap aku. tu cepat siap. And aku ade ayat semangat sendiri cemane aku boleh siap hw tu dlam masa 3 hari n.
Okay cmni,

Periuk?
Dalam periuk ade mcm-II taste. pahit manis masin tawar kelat dan yang sewaktu dengannya.
Tapi dalam periuk aku. Hanya ade kemanisan. Tapi satu hari aku diuji. ade taik cicak masuk dalam aku punye ramuan yang sebati dan sedap tu. Aku sedih! tapi setiap dugaan ade penyelesaian, so aku ambik keputusan untuk buat ramuan baru dan aku gaul dengan rasa masin dan tawar dalam periuk tu. Dan diajadi satu sebatian yang sedap dan itulah hidup! Ape yang lalui sekarang! aku pegang dekat satu prinsip ni !
" Am i a failure? let it be. I learn from it. Im not stay with it."

Ceh. nak jugak sepiking. haha. Biarlah. Practice make perfect but nobody is perfect so dont practice. Lol. Joke nowadays, tu lah de.

Okay ade jejalan ke tak? TIDAK SAMA SEKALI. masih belum dirancang. Hm. Tsk tsk. Alasan kukuh yang berlandaskan undang undang rumah no 136 ialah, "aku nak PMR" -.-
apekah itu? Hah takpe! aku desak jugak nanti. Ngehngeh. :3 Okay guys! Doakan aku TRIAL SBP next month lepastu TRIAL JPNS lepastu PMR. doakan aku! Please doakan aku!
Hm :)


yati ! Its lunch time. Okay dude. Pointless. Hehe. Bye and Asalamualaikumm yall :3