Saturday, May 04, 2013

4th May


4th May. Pengumuman. Aku 15 hari ni. Wahh saya dah tua tapi tidak kerepot seperti anda yang membaca.Mihmih. Dan saya akan menghadapi PMR. ape tu PMR? perang manusia rajin. Hah? K lawak. PMR is scariest week ever ! EVER and EVERRRR *krik krik krik. haah dah,aku merepek sesaat.

Cakap pasal PMR. aku dah mengerutkan dahi aku banyak kali dah. 3 jam tanpa henti. bukan sebab aku terkentut. Tapi sebab aku tak prepare untuk hadapi dunia gilaa tu lagi.13 May EXAM.k,.......Omeigoddd ! Dah,tp kan aku dah belajar dengan kak dayah haritu. Serius dia budak pandaiii :3 :3 :3

Enough, tau tak kentut tu ape? 
kentut tu gas asli yang dihasilkan oleh badan dan keluar melalu mane mane lubang yang ada deka badan kita dan wangi busuk tu rezeki memasing. Kentut kalau kita tahan kita rasa seksa.Kalau kita makan kentut orang lagi seksa. So sekarang ni aku rase penat asyik makan kentut orang and now masa untuk aku keluarkan semua hasil kentut aku ! 

Semua faham tak 'kentut' reality and fantasy tu berbeza kan? so goodluck to dear me,Yatie!